Friday, May 14, 2010

Interesting Story

Last night Mr. Milk went out for a pseudo stag night. The guys at his work wanted an excuse to get out to do this for him before he left, so they all got together, made a plan, and threw him a more North American style bachelor party. 

One of the things that went on apparently was that he was given a list of things that needed to be done before he was allowed to come home. He needed to get lipgloss, an eyeliner, a tampon and so on from random girls. He also needed to get 2 bras and a pair of undies.  So how did he go about this? Well it went something like this (so he says):

Mr. Milk: Hi there. Can you help me?
Random Girl: What do you need?
Mr. Milk: Well, you see, I'm getting married...
Random Girl: Awwwwww
Mr. Milk: And my friends want me to do a bunch of things before they'll let me go home to my fiance.
Random Girl: Awwwwwwwwwwwwwwwww. How can we help?


They were more or less putty in his hands after this and would have given him nearly anything. He does say the bra and panties required a few takes, but he got those too.

So basically ladies, my lovely hubby-to-be, used ME to get random girls to take off their underwear for him! What a guy! LOL

I just had to share cause I was too amused by all of this. What has amused you by your guy's bachelor parties?

*Friday's with Mr. Milk will likely need to go on hold or be more sporadic than it has been, taking into account how busy the Mr. is. 

27 fabulous blogger's comments:

Tiffany said...

That is really funny. I mean, I can't imagine giving a random person my panties even for something like this!! Ha!

Alicia said...

Ahaha this is great! I can't imagine asking anyone for their underwear!!

Salt said...

Honestly, if some guy came up to me and worded it that way, I would give him my underwear too. WIthout a second thought.

I hope some creepy doesn't read this and gets an idea of how to become a panty stealer!

OMG ew.

Jillreigh said...

He actually got some girls to give him their undies?! I would never give up one of my bras... those things can be expensive!! lol. Glad he was able to have a bachelor night before the big move!

Katie said...

haha so funny!!

but I must say that the panties is a bit nasty! hahaha

Leanne said...

That's hilarious!

We did something similar to this (much more toned down) for a friends Bachelorette. It's a lot of fun!

A.Mountain.Bride said...

oh holy damn! I just had my bach party in Vegas and I wore so much pink and blinking things it looked like Barbie threw up on me. I'm SO glad I didn't have to go up to dudes and ask them to do saucy things!!!

Gaynor said...

Ha ha that's funny!

My bridesmaids made me do similar on my hen night too. I had to get a guys boxers, one drunk bridesmaid helped, get a drink then get loads of random guys to eat sweets of a candy necklace they had given me!

Best not to ask!

Nicole said...

Oh my goodness! I am shocked the women handed over their bras and undies! Skanky girls lol you're a good sport missy!

Princess Christy said...

Wow! I'm sure it was the "I can't go home until I...." that got them. I'm with one of the previous posters - I might give up my undies, no WAY would I give up an expensive bra!

Rachel Cotterill said...

Ha! That's fabulous. My hubby didn't really get "up to" anything for his stag night - but at a friend's do last year someone got tipped upside-down in a porta-loo... yeuchhhh.

Em said...

HA!!! This is awesome. And even MORE awesome that you're (seemingly) totally cool with it! I don't think I'd give up my bra or panties, though. Josh went camping for his party soooo yeah there was none of that lol.

PartyPlannerGal said...

This is hilarious!!! Oh my gosh, what a fun time :) Can't wait to hear about your own shenanigans!

JEM - Aqua Bride said...

OMG that is too funny and I think although I wouldn't give up any of my undies (not now anyway) but when I was 20? hmmmm... Yay for him having a good time.

ModernMom said...

Had to stop over here cause I loved your name!
Amazing what some women will do. LOL I must be an old prude.
I can say I'm just glad my Hubby's bachelor party is long long over:)

penga said...

haha, whoa! that's a funny/awkward game. i'm not sure if i'd be able to part with my undergarments due to prudeishness, but its good they let mr. milk come home! hehe!

Heather said...

So funny! Glad Mr. Milk had a good time!

Kristy said...

very funny! how very sixteen candles of them!! sounds like fun and i LOVE hearing that you are the type of girl to see the fun in his good time rather than freak out (like one of our poor soon to be married friends that was harassed by his bride to be the entire night of his party) i have to say though, since mike is having his party in vegas i am hoping to not have to hear very many stories and only ask that he does return home to me:)

k80 @ onegirlsjourney said...

Funny! James' 'bachelor party' just consisted of a night of his buddies coming over, watching some games, staying up late and having a few beers( maybe more than a few), watching movies...all in all...nothing too terrible, right! They are good guys!

NuFlaiir - Planning a Destination Wedding said...

Soooooo funny... loved all the "aaawwwwwwww" :-).
Still can't believe the girls actually gave away bra and undies hahaha

~lilian~

Chic 'n Cheap Living said...

One of the items on one of my best friend's lists for her b party was getting a guy's boxers. She was a little sick so we were easy on her but oh the things strangers will do!

Krysten @ After 'I Do' said...

My husband came home with things drawn on him in sharpie. He's lucky I know that nail polish remover gets off EVERYTHING.

Born to be Mrs. Beever said...

LOL This reminds me of my sister's bachelorette party! We happened to be sitting at a table next to a bunch of guys who were having a bachelor party and they begged my sis to give him her undies so he'd have a 'keepsake' of the night. We thought it was hilarious but she obliged...there is a hilarious story that goes along with this but I just can't divulge it on the net :( Too bad. Crazy girls!

LauraAnn said...

Haha! That is too funny!

Amy said...

This is hilarious!

Mrs T said...

Hilarious. Although I don't think I'd give ANYONE my underware! He must be quite a sweet talker.

redwhitebride said...

so funny! LOL